26.07.2023
ПЕРЕЛІК ВАКАНТНИХ ПОСАД державної служби прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя на період дії воєнного стану з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану від 26 липня 2023 року
ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
державної служби категорії «В» -
головного спеціаліста відділу кадрової роботи та державної служби прокуратури
Автономної Республіки Крим та міста Севастополя
Загальні умови
|
Посадові обов’язки
|
- здійснення документального оформлення вступу на державну службу, його проходження та припинення;
- забезпечення документообігу у відділі кадрової роботи та державної служби прокуратури АР Крим та м. Севастополя, правильність оформлення службових документів відповідно до організаційно-розпорядчих документів з питань діловодства в органах прокуратури України;
- формування справ та наглядових проваджень, оформлення та передача справ до відповідного структурного підрозділу, в тому числі до архіву;
- контроль за строками виконання контрольних документів, завчасне інформування начальника відділу про затримку їх виконання;
- опрацювання, ведення обліку, оформлення та подальше спрямування документів, у тому числі в системі електронного документообігу «СЕД»;
- здійснення підготовки проєктів наказів про призначення, переміщення, звільнення працівників, присвоєння рангів, інших наказів з питань, які належать до компетенції відділу та реєстрація їх у відповідних книгах обліку;
- ведення та забезпечення єдиного порядку персонального і статистичного обліку кадрів, виготовлення службових посвідчень, формування і ведення особових справ та трудових книжок, обробку, зберігання та використання персональних даних відповідно до Інструкції з обліку кадрів в органах прокуратури України;
- формування облікових справ згідно номенклатури справ відділу;
- забезпечення складання біографічних довідок на працівників прокуратури АР Крим та м. Севастополя та довідки працівникам прокуратури (з місця роботи, про залишок відпусток тощо);
- складання зведеного графіку відпусток працівників прокуратури АР Крим та м. Севастополя, ведення обліку відпусток працівників;
- здійснення роботи по встановленню трудового стажу для виплати надбавки за вислугу років працівників прокуратури АР Крим та м. Севастополя, піготовка проєктів документів з цих питань;
- складання звіту про роботу з кадрами, в тому числі, що стосується державної служби;
- виконання інших службових доручень керівника прокуратури АР Крим та м. Севастополя, начальника відділу щодо організації та ведення роботи в межах компетенції відділу, а також з питань ведення діловодства.
|
Умови оплати праці
|
посадовий оклад, надбавки, доплати,
премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами)
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
строково, на період дії воєнного стану в Україні, особа призначається на посаду державної служби до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцяти місячного строку після припинення чи скасування воєнного стану
|
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання
|
- заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
- резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);
- особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
- копія паспорта громадянина України;
- копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
- копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання
- копія трудової книжки;
- завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади» (за наявності);
- підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (за наявності);
- державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
Документи приймаються до 28 липня 2023 року на електронну адресу: [email protected] або через скриньку в прокуратурі АРК та м. Севастополя за адресою: вул. Ділова, 24, м. Київ, 03150
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Цимбаленко Світлана Миколаївна
(044) 207-16-11
|
Кваліфікаційні вимоги
|
1.
|
Освіта
|
Освіта вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
|
2.
|
Досвід роботи
|
не потребує
|
3.
|
Володіння державною
мовою
|
вільне володіння державною мовою
|
Вимоги до компетентності
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1.
|
Якісне виконання поставлених завдань
|
- чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності;
- комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків;
- розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення.
|
2.
|
Відповідальність
|
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов'язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;
- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати;
- здатність дотримуватися правил етичної поведінки, порядності, чесності, справедливості, підзвітності.
|
3.
|
Цифрова грамотність
|
- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;
- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;
- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах;
- зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів.
|
4.
|
Доброчесність
|
- здатність спрямовувати власні дії на захист публічних інтересів, утримуватись від конфлікту між приватними та публічними інтересами, ефективно розпоряджатись державними ресурсами
|
Професійні знання
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1
|
Знання законодавства
|
Знання:
- Конституції України;
- Закону України «Про державну службу»;
- Закону України «Про запобігання корупції»;
|
2
|
Знання законодавства
у сфері
|
Знання:
- Закону України «Про прокуратуру»;
- Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора від 27.09.2022 № 199;
- Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генеральної прокуратури України від 12.02.2019 № 27 (зі змінами).
|
3
|
Знання електронної системи документообігу
|
Знання особливостей роботи з документами в інформаційних системах електронного документообігу
|
|