Загальні умови
|
Посадові обов’язки
|
- підготовка проєктів пресрелізів, буклетів, брошур, матеріалів для пресконференцій, брифінгів, аудіовізуальних презентацій із використанням комп’ютерних технологій тощо;
- участь в організації заходів медійного характеру (пресконференцій, брифінгів, інших виступів, у тому числі на теле- і радіоефірах, інтерв’ю тощо) за участі керівництва та інших працівників прокуратури АР Крим та м. Севастополя;
- здійснення інформаційного наповнення вебсайту та усіх соціальних мереж прокуратури Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, в межах компетенції;
- за дорученням керівництва управління, відділу надання у межах компетенції коментарів медіа з актуальних та резонансних питань роботи відомства;
- за дорученням керівництва управління, відділу розгляд в межах компетенції журналістських запитів, звернень громадян та юридичних осіб, підготовка проєктів відповідей;
- вжиття заходів до забезпечення належного ведення інформаційно-аналітичної системи «Облік та статистика органів прокуратури» з питань висвітлення діяльності прокуратури автономії
|
Умови оплати праці
|
посадовий оклад, надбавки, доплати,
премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами)
|
Інформація про строковість призначення на посаду
|
Строково, на період дії воєнного стану в Україні з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану
|
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання
|
- заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
- резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);
- особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
- копія паспорта громадянина України;
- копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
- копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання;
- копія трудової книжки;
- підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
- завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади» (за наявності);
- державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
Документи приймаються до 15 листопада 2023 року на електронну адресу: [email protected] або через скриньку в прокуратурі АРК та м. Севастополя за адресою: вул. Ділова, 24, м. Київ, 03150
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду
|
Цимбаленко Світлана Миколаївна
(044) 207-16-11
|
Кваліфікаційні вимоги
|
1.
|
Освіта
|
Освіта вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра (спеціальність «Правознавство»/«Право» або «Журналістика»)
|
2.
|
Досвід роботи
|
не потребує
|
3.
|
Володіння державною мовою
|
вільне володіння державною мовою
|
Вимоги до компетентності
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1.
|
Досягнення результатів
|
- здатність до чіткого бачення результату діяльності;
- орієнтація на командний результат;
- вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;
- наявність організаторських та аналітичних здібностей;
- вміння надавати пропозиції, їх аргументувати
|
2.
|
Відповідальність
|
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов'язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;
- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати;
- здатність дотримуватися правил етичної поведінки, порядності, чесності, справедливості, підзвітності
|
3.
|
Цифрова грамотність
|
- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;
- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;
- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах;
- зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів
|
4.
|
Комунікація та взаємодія
|
- готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;
- здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думки;
- вміння правильно формулювати тези;
- здатність до конструктивного ставлення до зворотного зв’язку, зокрема, критики;
- здатність до самоконтролю;
- толерантне, ввічливе та шанобливе ставлення до людей;
- визнання, об’єктивна оцінка та взяття до уваги, пропозиції та коментарів інших осіб, поваги до інших точок зору;
- вміння встановлювати контакт з аудиторією, передавати інформацію та отримувати зворотній зв’язок
|
5.
|
Багатозадачність
|
- здатність концентрувати (не втрачати) увагу на виконання завдання;
- здатність швидко змінювати напрям роботи (діяльності);
- розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення
|
6.
|
Самоорганізація та самостійність в роботі
|
- уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначити пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;
- здатність до самомотивації (самоуправління);
- вміння самостійно приймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності;
- ініціативність щодо підвищення професійних компетентностей, самовдосконалення, самоосвіти
|
7.
|
Ініціативність
|
- здатність пропонувати ідеї та пропозиції без спонукання ззовні;
- усвідомлення необхідності самостійно шукати можливості якісного та ефективного виконання своїх посадових обов’язків
|
Професійні знання
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1
|
Знання законодавства
|
Знання:
- Конституції України;
- Закону України «Про державну службу»;
- Закону України «Про запобігання корупції»;
- Закону України «Про прокуратуру»;
- Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
- Закону України «Про звернення громадян»
|
2
|
Знання законодавства у сфері
|
Знання:
- Кримінального кодексу України;
- Кримінального процесуального кодексу України;
- Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод;
- Закону України «Про інформацію»;
- Закону України «Про медіа».
|