Загальні умови
|
Посадові обов’язки
|
- забезпечення усних перекладів з іноземної мови та на іноземну мову (англійська) для працівників прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя при проведенні заходів міжнародного характеру (офіційних зустрічей, переговорів, конференцій, семінарів), супроводження іноземних делегацій, а також при виїздах у службові відрядження за кордон;
- здійснення письмового перекладу документів відділу міжнародно-правового співробітництва з/на іноземну мову (англійська), офіційне їх засвідчення, за потреби;
- організація здійснення перекладів документів відділу міжнародно-правового співробітництва іншими залученими спеціальними установами з/на іноземну мову,
- облік здійснених перекладів;
- забезпечення оформлення та реєстрація вихідних документів відділу та їх своєчасне надходження до відділу документального забезпечення прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя;
- здійснення роботи з документами у відділі, у тому числі з грифом «Для службового користування», відповідно до вимог Інструкції з діловодства в органах прокуратури України, Регламенту прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, наказів, доручень керівництва Офісу Генерального прокурора та прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя;
- опрацювання проєктів нормативних актів з питань міжнародного співробітництва, інших проєктів актів та матеріалів до них, здійснення їх перекладу;
- здійснення підготовки проєктів документів з питань міжнародно-правового співробітництва за дорученням керівництва відділу;
- ведення обліку робочого часу працівників відділу;
- виконання інших службових доручень керівництва відділу та прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя
|
|
Умови оплати праці
|
посадовий оклад, надбавки, доплати,
премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами)
|
|
Інформація про строковість призначення на посаду
|
Строково, на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника.
Строково, на період дії воєнного стану в Україні, особа призначається на посаду державної служби до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцяти місячного строку після припинення чи скасування воєнного стану
|
|
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання
|
- заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
- резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);
- особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
- копія паспорта громадянина України;
- копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
- копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання;
- копія трудової книжки;
- підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
- завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади» (за наявності);
- державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
Документи приймаються до 30 листопада 2023 року на електронну адресу: [email protected] або через скриньку в прокуратурі АРК та м. Севастополя за адресою: вул. Ділова, 24, м. Київ, 03150
|
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду
|
Цимбаленко Світлана Миколаївна
(044) 207-16-11
|
|
Кваліфікаційні вимоги
|
1.
|
Освіта
|
Освіта вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра (спеціальність «Переклад»)
|
|
2.
|
Досвід роботи
|
не потребує
|
|
3.
|
Володіння державною мовою
|
вільне володіння державною мовою
|
|
Вимоги до компетентності
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
|
1.
|
Якісне виконання поставлених завдань
|
- чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності;
- комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків;
- розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення;
- ініціативність та нестандартний підхід до вирішення складних робочих завдань.
|
|
2.
|
Відповідальність
|
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов'язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;
- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати;
- здатність дотримуватися правил етичної поведінки, порядності, чесності, справедливості, підзвітності
|
|
3.
|
Цифрова грамотність
|
- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;
- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;
- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах;
- зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів
|
|
4.
|
Доброчесність
|
- здатність спрямовувати власні дії на захист публічних інтересів, утримуватись від конфлікту між приватними та публічними інтересами, ефективно розпоряджатись державними ресурсами
|
|
Професійні знання
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
|
1
|
Знання законодавства
|
Знання:
- Конституції України;
- Закону України «Про державну службу»;
- Закону України «Про запобігання корупції»
|
|
2
|
Знання законодавства у сфері
|
Знання:
- Закону України «Про прокуратуру»;
- Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора від 27.09.2022 № 199;
- Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генеральної прокуратури України від 12.02.2019 № 27 (зі змінами);
- Наказу Генерального прокурора від 12.09.2023 № 258 «Про організацію роботи органів прокуратури України у сфері міжнародного співробітництва»;
- Європейської конвенції про взаємну допомогу у кримінальних справах 1959 року;
- Основних багатосторонніх договорів у сфері міжнародного гуманітарного права.
|
|
3
|
Інші вимоги, необхідні для виконання посадових обов’язків
|
Знання іноземної мови:
-знання іноземної мови на рівні С1-С2 (англійська);
- навички здійснення усних та письмових переклад;
- володіння відповідною юридичною лексикою.
|
|