Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування

 
13.04.2017

Оголошується КОНКУРС на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста з питань інформатизації прокуратури Автономної Республіки Крим

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом прокурора Автономної Республіки Крим
від 13.04.201761к
 
        
 
 
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» -
головного спеціаліста з питань інформатизації
прокуратури Автономної Республіки Крим
 
Загальні умови
 
Посадові обов’язки
- здійснювати адміністрування та супроводження користувачів Автоматизованої системи електронного документообігу;
- здійснювати своєчасну та якісну технічну підтримку працівникам прокуратури АР Крим;
- проведення роботи із встановлення та налагодження комп’ютерної техніки та програм, сервісного обслуговування, заміни витратних матеріалів та комплектуючих виробів комп’ютерної техніки;
- виконання робіт з комп’ютерного дизайну, макетування та виготовлення презентаційних матеріалів для потреб прокуратури АР Крим;
- адміністрування та супроводження доступу працівників прокуратури АР Крим до мережі Інтернет;
- адмініструвати довідники організаційної структури та штатного розпису прокуратури АР Крим;
- аналізувати та систематизувати інформацію щодо впровадження інформаційних систем;
- встановлювати програмні продукти на робочих місцях у період розробки та впровадження тощо;
- виконувати інші доручення керівництва в межах своєї компетенції.
Умови оплати праці
посадовий оклад – 3801 грн., надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу»
 
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
 
Безстроково
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява із повідомленням щодо незастосування заборон, визначених частинами третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» із наданням згоди на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей відповідно до зазначеного Закону;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнена особова картка встановленого зразка;
6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
 
Строк подання документів:
до 18.00 години 27 квітня 2017 року
 
Дата, час і місце проведення конкурсу
04 травня 2017 року, початок о 12 год. 00 хв.
за адресою: прокуратура Автономної Республіки Крим, м. Київ, вул. Ділова, 24
 
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Євдокимов Євген Миколайович,
тел. (044) 200-78-49
 
 
Вимоги до професійної компетентності
 
Загальні вимоги
 
1
Освіта
наявність вищої освіти ступеня молодшого бакалавра або бакалавра (відповідно до підпункту 5 частини другої статті 20 Закону України «Про державну службу»)
 
2
Досвід
роботи
не потребує (відповідно до підпункту 5 частини другої статті 20 Закону України «Про державну службу»)
 
3
Володіння державною мовою
 
вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
 
1
Освіта
наявність вищої освіти ступеня молодшого бакалавра або бакалавра (відповідно до підпункту 5 частини другої статті 20 Закону України «Про державну службу»)
 
2
Знання законодавства
1) Конституція України;
2) Закон України «Про державну службу»;
3) Закон України «Про запобігання корупції»;
4) Закон України «Про прокуратуру»
 
3
Професійні чи технічні знання
використання на рівні впевненого користувача комп’ютерного обладнання, програмного забезпечення та офісної техніки
 
4
Спеціальний досвід роботи
не потребує
 
5
Знання сучасних інформаційних технологій
 
вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку
6
Особистісні якості
- відповідальність;
- самостійність в роботі;
- уважність до деталей;
- вміння працювати в стресових ситуаціях.
 
1.  Наказ.pdf (285.71 KB)

кількість переглядів: 2262