- організація роботи прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя з питань особистого прийому громадян, розгляду звернень та запитів, доступу до публічної інформації відповідно до вимог законодавства та організаційно-розпорядчих документів Офісу Генерального прокурора та прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя;
- організація особистого прийому громадян керівником прокуратури автономії, його заступниками, керівниками та працівниками структурних підрозділів апарату;
- здійснення попереднього розгляду звернень та запитів, що надійшли до прокуратури автономії після їх реєстрації, передача для розгляду керівнику прокуратури або його першому заступнику чи заступнику, відповідному структурному підрозділу прокуратури, прокурору або іншому працівнику прокуратури, направлення за територіальністю та/або належністю, повернення заявнику з надання відповідних роз’яснень, залишення без розгляду за наявності підстав;
- здійснення прийому громадян та запитувачів, надання консультацій під час оформлення запитів на інформацію, їх приймання, розгляд, підготовка та надання відповіді запитувачам у встановленому порядку або скеровування за наявності підстав належним розпорядникам інформації;
- здійснення прийому звернень, що надходять на телефон «гарячої лінії» прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя та за допомогою програмного забезпечення «Skype»;
- здійснення контролю за дотриманням порядку і строків вирішення у структурних підрозділах прокуратури автономії депутатських звернень та запитів, звернень громадян та юридичних осіб з особистого прийому керівництва прокуратури автономії;
- здійснення загального контролю за дотриманням підрозділами прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя вимог законодавства про звернення громадян;
- здійснення загального контролю за виконанням підрозділами апарату прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя вимог законодавства про доступ до публічної інформації;
- організація оприлюднення інформації у формі відкритих даних, яка стосується розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації, передбачену законодавством;
- здійснення загального контролю за оприлюдненням інформації у формі відкритих даних
|