Загальні умови
|
Посадові обов’язки
|
- здійснення загального керівництва діяльністю відділу, організація рішень нарад, планів роботи в межах компетенції відділу;
- здійснення розгляду документів, що надходять до відділу, підписання, затвердження та візування у межах компетенції службової документації;
- внесення пропозицій щодо планування роботи прокуратури, організація підготовки та виконання проектів наказів та інших організаційно-розпорядчих документів, які стосуються роботи відділу;
- контроль за впровадженням та технічним забезпеченням СКС (структурованої кабельної системи), систем відеоспостереження, СКД (система контролю доступу), адміністрування веб-порталу прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя;
- організація здійснення формування заявок на придбання комп’ютерів та оргтехніки, периферійного обладнання, пристроїв, які забезпечують їх роботу, а також запасних частин, комплектуючих і витратних матеріалів, складання планів технічного обслуговування та графіків оновлення комп’ютерних засобів у користувачів прокуратури;
- контроль за забезпеченням роботи та адмініструванням системи IP-телефонії, безперебійної та ефективної експлуатації засобів зв’язку, їх роботи, своєчасним обслуговуванням і ремонтом, а також забезпечення роботи та адміністрування системи відео-конференцзв’язку в прокуратурі;
- здійснення роботи з документами з обмеженим доступом, у тому числі такими, що містять державну таємницю;
- виконання інших службових доручень керівництва прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя
|
Умови оплати праці
|
посадовий оклад, надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу», Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» та постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році»
|
Інформація про строковість призначення на посаду
|
Строково, на період дії воєнного стану в Україні з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану
|
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання
|
- заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
- резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);
- особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
- копія паспорта громадянина України;
- копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
- копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання;
- копія трудової книжки;
- підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
- заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади»;
- письмова згода на проведення спеціальної перевірки за формою згідно з додатком 1 Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171;
- державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
Документи приймаються до 19 червня 2024 року на електронну адресу: [email protected] або через скриньку в прокуратурі АРК та м. Севастополя за адресою: вул. Ділова, 24, м. Київ, 03150
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду
|
Цимбаленко Світлана Миколаївна
(044) 207-16-11
|
Кваліфікаційні вимоги
|
1.
|
Освіта
|
вища освіта не нижче ступеня магістра
|
2.
|
Досвід роботи
|
досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
|
3.
|
Володіння державною
мовою
|
вільне володіння державною мовою
|
Вимоги до компетентності
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1.
|
Управління організацією роботи
|
- чітке бачення цілі;
- ефективне управління ресурсами;
- чітке планування реалізації;
- ефективне формування та управління процесами
|
2.
|
Ефективність координації з іншими
|
- здатність налагоджувати зв’язки з іншими структурними підрозділами прокуратури, представниками інших державних органів, в тому числі з використанням цифрових технологій;
- уміння конструктивного обміну інформацією, узгодження та упорядкування дій;
- здатність до об’єднання та систематизації спільних зусиль
|
3.
|
Комунікація та взаємодія
|
- вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;
- здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думки;
- здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації.
|
4.
|
Цифрова грамотність
|
- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;
- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;
- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах;
- зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів
|
5.
|
Делегування завдань
|
- розуміння алгоритму та процесів, необхідних для виконання завдання, передачі функцій та повноважень;
- уміння розподілити завдання між декількома працівниками та сформувати у них правильне розуміння кінцевої мети та очікуваного результату;
- здатність здійснювати супровід, моніторинг та контроль делегованих завдань, оцінювати ефективність їх виконання
|
Професійні знання
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1.
|
Знання законодавства
|
Знання:
- Конституції України;
- Закону України «Про державну службу»;
- Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства.
|
2.
|
Знання законодавства у сфері
|
Знання:
- Закону України від 05.07.1994 № 80/94-ВР «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» (зі змінами);
- Закону України від 16.12.2020 № 1089-IX «Про електронні телекомунікації» (зі змінами);
- Закону України від 22.05.2003 №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (зі змінами);
- Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (зі змінами)
|
3
|
Практичні знання у сфері
|
Знання:
- Знання особливостей роботи з документами в інформаційних системах електронного документообігу
|