19.09.2024
ПЕРЕЛІК ВАКАНТНИХ ПОСАД державної служби прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя на період дії воєнного стану з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану від 19 вересня 2024 року
ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
державної служби категорії «В» -
головного спеціаліста відділу фінансування та бухгалтерського обліку прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя
Загальні умови
|
Посадові обов’язки
|
- дотримання встановлених єдиних методологічних основ ведення бухгалтерського обліку та фінансово - господарської діяльності; фінансової дисципліни відповідно до чинного законодавства; виконання доручень начальника відділу фінансування та бухгалтерського обліку – головного бухгалтера, пов’язаних із забезпеченням виконання покладених на структурний підрозділ завдань;
- забезпечення роботи щодо ведення бухгалтерського обліку та звітності; зберігання первинних документів, облікових реєстрів та своєчасне подання їх до архіву; приймання та контроль первинної документації: договорів, рахунків, накладних, виписок банку тощо; участь у складанні періодичної та річної звітності, проведенні щорічної інвентаризації;
- ведення обліку малоцінного інвентарю, запасів, інших грошових коштів, бланків суворої звітності, довіреностей; видачі та обліку талонів на паливо, подорожніх листів; розрахунків з дебіторами та кредиторами; проведення інвентаризації каси та бланків суворої звітності, ведення журналів реєстрації бланків та ордерів; реєстрація та перевірка господарських угод;
- виконання обов’язків зі збереження в касі грошових документів, цінних паперів тощо; набір та друк платіжних доручень; ведення первинного обліку необоротних активів, їх списання та підготовка всіх пов’язаних з цим документів, складання м/о № 9,17; здійснення обліку запасів та матеріалів, їх списання та підготовка всіх пов’язаних з цим документів, складання м/о №13; облік видачі та списання бензину, відповідно до подорожніх листів, складання м/о №13-1; облік по централізованим розрахункам з Офісом Генерального прокурора; здійснення ведення касових операцій та касової книги, оформлення пов’язаних з цим документів;
- ведення обліку розрахунків з різними підприємствами, установами та організаціями, які є кредиторами бюджетної установи, складання м/о № 6; облік розрахунків з підзвітними особами в розрізі кодів економічної класифікації видатків, складання м/о №8; облік операцій з надходження на рахунок установи асигнувань та здійснення касових видатків загального фонду, складання м/о №2; облік розрахунків з різними підприємствами, установами та організаціями, які є дебіторами бюджетної установи, складання м/о №4; облік банківських операцій та обробка банківських виписок;
- забезпечення відповідності взятих бюджетних зобов’язань бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми; планування та розробка поточних планів асигнувань на утримання прокуратури, складання кошторисів витрат на її утримання; забезпечення роботи, яка направлена на додержання штатної, фінансової і касової дисциплін, кошторисів доходів і витрат; забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використання фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
- відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» оприлюднення інформації на Єдиному веб-порталі використання публічних (веб-портал e-data.gov.ua);
- подання на реєстрацію до органу ДКСУ реєстрів зобов‘язань та фінансових зобов‘язань, підготовка платіжних документів для їх погашення шляхом застосування дистанційного розрахункового обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство» з дотриманням Порядку казначейського обслуговування;
- представлення за дорученням керівництва в органах державної влади, місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях незалежно від форми власності інтересів прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, віднесених до повноважень відділу;
- відмова у прийнятті до обліку та повертання на доопрацювання документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог чинного законодавства
|
Умови оплати праці
|
посадовий оклад, надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу», Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» та постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році»
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Строково, на період дії воєнного стану в Україні з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану
|
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання
|
- заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
- резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);
- особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
- копія паспорта громадянина України;
- копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
- копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання;
- копія трудової книжки;
- підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
- заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади»;
- державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
Документи приймаються до 18 жовтня 2024 року на електронну адресу: [email protected] або через скриньку в прокуратурі АРК та м. Севастополя за адресою: вул. Ділова, 24, м. Київ, 03150
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Місюра Ірина Віталіївна
(044) 207-16-11
|
Кваліфікаційні вимоги
|
1.
|
Освіта
|
вища економічна освіта, не нижче молодшого бакалавра або бакалавра
|
2.
|
Досвід роботи
|
не потребує
|
3.
|
Володіння державною
мовою
|
вільне володіння державною мовою
|
Вимоги до компетентності
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1.
|
Командна робота та взаємодія
|
- розуміння свого внеску у загальний результат відділу;
- орієнтація на командний результат;
- готовність працювати у команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;
- відкритість в обміні інформацією
|
2.
|
Досягнення результатів
|
- вміння фокусувати зусилля на досягнення результату діяльності;
- вміння запобігати та долати перешкоди
|
3.
|
Відповідальність
|
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;
- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватися і виконувати
|
Професійні знання
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1
|
Знання законодавства
|
Знання:
- Конституції України;
- Закону України «Про державну службу» ;
- Закону України «Про запобігання корупції»
|
2
|
Знання законодавства
у сфері
|
Знання:
- Бюджетного кодексу України;
- Закону України «Про прокуратуру»;
- Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (із змінами);
- Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі (із змінами);
- Наказу Міністерства фінансів України від 31.12.2013 № 1203 «Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі» (із змінами);
- Наказу Міністерства фінансів України від 17.06.2015 № 572 «Про затвердження типових форми для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації» (із змінами);
- Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 «Порядок складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» (із змінами);
- інші законодавчі акти, які регулюють нормативно-правове забезпечення бухгалтерського обліку в державному секторі
|
|