Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування

 
30.10.2024

ПЕРЕЛІК ВАКАНТНИХ ПОСАД державної служби прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя на період дії воєнного стану з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану від 30 жовтня 2024 року

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
державної служби категорії «Б» -
заступника начальника відділу організаційної роботи та правового забезпечення
управління інформаційно-аналітичного та  організаційно - правового забезпечення, ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань та інформаційної політики прокуратури Автономної Республіки Крим
та міста Севастополя
 
Загальні умови
 
Посадові обов’язки
виконання організаційно-розпорядчих документів, завдань і доручень керівництва прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, управління та відділу, заходи, визначені планами роботи, рішеннями нарад з питань роботи відділу;
участь в організаційних заходах, що проводяться керівництвом прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя;
участь у розробці проєктів законів, указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, інших нормативних актів з питань пов’язаних з діяльністю прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя;
забезпечення опрацювання проектів законів та інших нормативно-правових актів, готує пропозиції щодо удосконалення законодавства;
за дорученням керівництва участь у роботі комітетів Верховної Ради України, експертних, міжвідомчих і робочих груп з опрацювання законодавчих пропозицій, круглих столах, конференціях та інших заходах;
здійснення контролю за розглядом звернень громадян та юридичних осіб, запитів на публічну інформацію, за дорученням керівництва, розгляд звернень та запитів;
проведення консультативно-довідкової роботи щодо інформування працівників прокуратури про набрання чинності чи втрату чинності нормативно-правовими актами, їх офіційного оприлюднення, а також підготовка оглядів про нове законодавство;
здійснення аналізу практики застосування законодавства України у відповідній сфері, практики його застосування, виявлення в ньому прогалин та колізій;
підготовка пропозиції щодо удосконалення законодавства у сферах, пов’язаних з діяльністю прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, у тому числі з урахуванням міжнародних стандартів та нормотворчого і практичного досвіду інших держав;
підготовка матеріалів для заслуховування на оперативних нарадах результатів роботи з питань діяльності відділів.
Умови оплати праці
посадовий оклад, надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу», п. 12 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік» та постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році»
Інформація про строковість призначення на посаду
Строково, на період дії воєнного стану в Україні з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання
-           заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
-           резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);
-           особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
-           копія паспорта громадянина України;
-           копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
-           копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання;
-           копія трудової книжки;
-           підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
-           заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади»;
-           письмова згода на проведення спеціальної перевірки за формою згідно з додатком 1 Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171;
-           державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
 
     Документи приймаються до 01 листопада 2024 року на електронну адресу: [email protected] або через скриньку в прокуратурі АРК та м. Севастополя за адресою: вул. Ділова, 24, м. Київ, 03150
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду
Місюра Ірина Віталіївна
(044) 207-16-11
 
Кваліфікаційні вимоги
1.
Освіта
вища, не нижче ступеня магістра (спеціальність «Правознавство»)
2.
Досвід роботи
досвід роботи на посадах державної служби «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
3.
Володіння державною
мовою
вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
 
Вимога
 
Компоненти вимоги
1.
Досягнення результатів
  • здатність до чіткого бачення результату діяльності;
  • орієнтація на командний результат;
  • вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності
  • наявність організаторських та аналітичних здібностей;
  • вміння надавати пропозиції, їх аргументувати
2.
Відповідальність
  • усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов'язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
  • усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;
  • здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати;
  • здатність дотримуватися правил етичної поведінки, порядності, чесності, справедливості, підзвітності
3.
Цифрова грамотність
  • вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;
  • вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;
  • здатність працювати з документами в різних цифрових форматах;
  • зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів
4.
Комунікація та взаємодія
  • готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх   професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;
  • здатність налагоджувати зв’язки з іншими структурними підрозділами прокуратури, представниками інших державних органів, у тому числі з використанням цифрових технологій;
  • здатність до об’єднання та систематизації спільних зусиль;
  • вміння правильно формулювати тези;
  • уміння конструктивного обміну інформацією, узгодження та упорядкування дій;
  • здатність до конструктивного ставлення до зворотного зв’язку, зокрема, критики;
  • здатність до самоконтролю;
  • толерантне, ввічливе та шанобливе ставлення до людей;
  • визнання, об’єктивна оцінка та взяття до уваги, пропозиції та коментарів інших осіб, поваги до інших точок зору;
  • вміння встановлювати контакт з аудиторією, передавати інформацію та отримувати зворотній зв’язок
5.
Аналітичні здібності
  • здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, виділяти головне від другорядного;
  •  вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;
  • вміння аналізувати інформацію та роботи висновки, прогнозувати та роботи власні умовиводи;
  • здатність формувати закінчені (оформлені) пропозиції;
  • вміння систематизувати великий масив інформації
6.
Багатозадачність
  • здатність концентрувати (не втрачати) увагу на виконання завдання;
  • здатність швидко змінювати напрям роботи (діяльності);
  • розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення
7.
Самоорганізація
та самостійність в роботі
  • уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначити пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;
  • здатність до самомотивації (самоуправління);
  • вміння самостійно приймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності;
  • ініціативність щодо підвищення професійних компетентностей, самовдосконалення, самоосвіти
8.
Ініціативність
  • здатність пропонувати ідеї та пропозиції без спонукання ззовні;
  • усвідомлення необхідності самостійно шукати можливості якісного та ефективного виконання своїх посадових обов’язків
 
Професійні знання
 
 
Вимога
Компоненти вимоги
1
Знання законодавства
Знання:
  • Конституції України;
  • Закону України «Про державну службу»;
  • Закону України «Про запобігання корупції»;
 
2
Знання законодавства
у сфері
Знання:
 
  • Закону України «Про прокуратуру»;
  • Закону України «Про звернення громадян»;
  • Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
  • Закону України «Про статус народного депутата України»;
  • Закону України «Про комітети Верховної Ради України»;
  • Закону України «Про Регламент Верховної Ради України»»;
  • Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генеральної прокуратури України від 12.02.2019 № 27 (зі змінами);
  • Регламент прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя від 23.06.2022 (зі змінами).
 
 

кількість переглядів: 127