30.10.2024
ПЕРЕЛІК ВАКАНТНИХ ПОСАД державної служби прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя на період дії воєнного стану з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану від 30 жовтня 2024 року
ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
державної служби категорії «Б» -
заступника начальника відділу організаційної роботи та правового забезпечення
управління інформаційно-аналітичного та організаційно - правового забезпечення, ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань та інформаційної політики прокуратури Автономної Республіки Крим
та міста Севастополя
Загальні умови
|
Посадові обов’язки
|
виконання організаційно-розпорядчих документів, завдань і доручень керівництва прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, управління та відділу, заходи, визначені планами роботи, рішеннями нарад з питань роботи відділу;
участь в організаційних заходах, що проводяться керівництвом прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя;
участь у розробці проєктів законів, указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, інших нормативних актів з питань пов’язаних з діяльністю прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя;
забезпечення опрацювання проектів законів та інших нормативно-правових актів, готує пропозиції щодо удосконалення законодавства;
за дорученням керівництва участь у роботі комітетів Верховної Ради України, експертних, міжвідомчих і робочих груп з опрацювання законодавчих пропозицій, круглих столах, конференціях та інших заходах;
здійснення контролю за розглядом звернень громадян та юридичних осіб, запитів на публічну інформацію, за дорученням керівництва, розгляд звернень та запитів;
проведення консультативно-довідкової роботи щодо інформування працівників прокуратури про набрання чинності чи втрату чинності нормативно-правовими актами, їх офіційного оприлюднення, а також підготовка оглядів про нове законодавство;
здійснення аналізу практики застосування законодавства України у відповідній сфері, практики його застосування, виявлення в ньому прогалин та колізій;
підготовка пропозиції щодо удосконалення законодавства у сферах, пов’язаних з діяльністю прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, у тому числі з урахуванням міжнародних стандартів та нормотворчого і практичного досвіду інших держав;
підготовка матеріалів для заслуховування на оперативних нарадах результатів роботи з питань діяльності відділів.
|
Умови оплати праці
|
посадовий оклад, надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу», п. 12 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік» та постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році»
|
Інформація про строковість призначення на посаду
|
Строково, на період дії воєнного стану в Україні з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану
|
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання
|
- заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
- резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);
- особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
- копія паспорта громадянина України;
- копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
- копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання;
- копія трудової книжки;
- підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
- заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади»;
- письмова згода на проведення спеціальної перевірки за формою згідно з додатком 1 Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171;
- державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
Документи приймаються до 01 листопада 2024 року на електронну адресу: [email protected] або через скриньку в прокуратурі АРК та м. Севастополя за адресою: вул. Ділова, 24, м. Київ, 03150
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду
|
Місюра Ірина Віталіївна
(044) 207-16-11
|
Кваліфікаційні вимоги
|
1.
|
Освіта
|
вища, не нижче ступеня магістра (спеціальність «Правознавство»)
|
2.
|
Досвід роботи
|
досвід роботи на посадах державної служби «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
|
3.
|
Володіння державною
мовою
|
вільне володіння державною мовою
|
Вимоги до компетентності
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1.
|
Досягнення результатів
|
- здатність до чіткого бачення результату діяльності;
- орієнтація на командний результат;
- вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності
- наявність організаторських та аналітичних здібностей;
- вміння надавати пропозиції, їх аргументувати
|
2.
|
Відповідальність
|
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов'язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;
- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати;
- здатність дотримуватися правил етичної поведінки, порядності, чесності, справедливості, підзвітності
|
3.
|
Цифрова грамотність
|
- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;
- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;
- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах;
- зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів
|
4.
|
Комунікація та взаємодія
|
- готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;
- здатність налагоджувати зв’язки з іншими структурними підрозділами прокуратури, представниками інших державних органів, у тому числі з використанням цифрових технологій;
- здатність до об’єднання та систематизації спільних зусиль;
- вміння правильно формулювати тези;
- уміння конструктивного обміну інформацією, узгодження та упорядкування дій;
- здатність до конструктивного ставлення до зворотного зв’язку, зокрема, критики;
- здатність до самоконтролю;
- толерантне, ввічливе та шанобливе ставлення до людей;
- визнання, об’єктивна оцінка та взяття до уваги, пропозиції та коментарів інших осіб, поваги до інших точок зору;
- вміння встановлювати контакт з аудиторією, передавати інформацію та отримувати зворотній зв’язок
|
5.
|
Аналітичні здібності
|
- здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, виділяти головне від другорядного;
- вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;
- вміння аналізувати інформацію та роботи висновки, прогнозувати та роботи власні умовиводи;
- здатність формувати закінчені (оформлені) пропозиції;
- вміння систематизувати великий масив інформації
|
6.
|
Багатозадачність
|
- здатність концентрувати (не втрачати) увагу на виконання завдання;
- здатність швидко змінювати напрям роботи (діяльності);
- розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення
|
7.
|
Самоорганізація
та самостійність в роботі
|
- уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначити пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;
- здатність до самомотивації (самоуправління);
- вміння самостійно приймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності;
- ініціативність щодо підвищення професійних компетентностей, самовдосконалення, самоосвіти
|
8.
|
Ініціативність
|
- здатність пропонувати ідеї та пропозиції без спонукання ззовні;
- усвідомлення необхідності самостійно шукати можливості якісного та ефективного виконання своїх посадових обов’язків
|
Професійні знання
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1
|
Знання законодавства
|
Знання:
- Конституції України;
- Закону України «Про державну службу»;
- Закону України «Про запобігання корупції»;
|
2
|
Знання законодавства
у сфері
|
Знання:
- Закону України «Про прокуратуру»;
- Закону України «Про звернення громадян»;
- Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
- Закону України «Про статус народного депутата України»;
- Закону України «Про комітети Верховної Ради України»;
- Закону України «Про Регламент Верховної Ради України»»;
- Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генеральної прокуратури України від 12.02.2019 № 27 (зі змінами);
- Регламент прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя від 23.06.2022 (зі змінами).
|
|