Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування

 
13.03.2024

ПЕРЕЛІК ВАКАНТНИХ ПОСАД державної служби прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя на період дії воєнного стану з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану від 13 березня 2024 року

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
державної служби категорії «В» -
головного спеціаліста відділу фінансування та бухгалтерського обліку прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя
 
Загальні умови
 
Посадові обов’язки
  • дотримання встановлених єдиних методологічних основ ведення бухгалтерського обліку та фінансово - господарської діяльності; фінансової дисципліни відповідно до чинного законодавства; виконання доручень начальника відділу фінансування та бухгалтерського обліку – головного бухгалтера, пов’язаних із забезпеченням виконання покладених на структурний підрозділ завдань;
  • забезпечення роботи щодо ведення бухгалтерського обліку та звітності; зберігання первинних документів, облікових реєстрів та своєчасне подання їх до архіву; приймання та контроль первинної документації: договорів, рахунків, накладних, виписок банку тощо; участь у складанні періодичної та річної звітності,  проведенні щорічної інвентаризації;
  • ведення обліку малоцінного інвентарю, запасів, інших грошових коштів, бланків суворої звітності, довіреностей; видачі та обліку талонів на паливо, подорожніх листів; розрахунків з дебіторами та кредиторами; проведення інвентаризації каси та бланків суворої звітності, ведення журналів реєстрації бланків та ордерів; реєстрація та перевірка господарських угод;
  • виконання обов’язків зі збереження в касі грошових документів, цінних паперів тощо; набір та друк платіжних доручень; ведення первинного обліку необоротних активів, їх списання та підготовка всіх пов’язаних з цим документів, складання м/о № 9,17; здійснення обліку запасів та матеріалів, їх списання та підготовка всіх пов’язаних з цим документів, складання м/о №13; облік видачі та списання бензину, відповідно до подорожніх листів, складання м/о №13-1; облік по централізованим розрахункам з Офісом Генерального прокурора; здійснення ведення касових операцій та касової книги, оформлення пов’язаних з цим документів;
  • ведення обліку  розрахунків з різними  підприємствами,  установами та організаціями, які є кредиторами бюджетної установи, складання м/о № 6; облік розрахунків  з підзвітними  особами  в  розрізі  кодів  економічної  класифікації видатків, складання м/о №8; облік  операцій  з надходження на рахунок установи асигнувань та  здійснення  касових видатків загального фонду, складання м/о №2; облік розрахунків з різними підприємствами, установами та організаціями, які є дебіторами бюджетної установи, складання м/о №4; облік банківських операцій та обробка банківських виписок;
  • забезпечення відповідності взятих бюджетних зобов’язань бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми; планування та розробка поточних планів асигнувань на утримання прокуратури, складання кошторисів витрат на її утримання; забезпечення роботи, яка направлена на додержання штатної, фінансової і касової дисциплін, кошторисів доходів і витрат; забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використання фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
  • відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» оприлюднення інформації на Єдиному веб-порталі використання публічних (веб-портал e-data.gov.ua);
  • подання на реєстрацію до органу ДКСУ реєстрів зобов‘язань та фінансових зобов‘язань, підготовка платіжних документів для їх погашення шляхом застосування дистанційного розрахункового обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство» з дотриманням Порядку казначейського обслуговування;
  • представлення за дорученням керівництва в органах державної влади, місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях незалежно від форми власності інтересів прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, віднесених до повноважень відділу;
  • відмова у прийнятті до обліку та повертання на доопрацювання  документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог чинного законодавства
Умови оплати праці
посадовий оклад, надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу», Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» та постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році»
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
 
Строково, на період дії воєнного стану в Україні з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану
 
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання
  • заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
  • резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);
  • особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  • копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання;
  • копія трудової книжки;
  • підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
  • заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади»;
  • письмова згода на проведення спеціальної перевірки за формою згідно з додатком 1 Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171;
  • державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
 
     Документи приймаються до 12 квітня 2024 року на електронну адресу: [email protected] або через скриньку в прокуратурі АРК та м. Севастополя за адресою: вул. Ділова, 24, м. Київ, 03150
 
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Цимбаленко Світлана Миколаївна
 
(044) 207-16-09
 
Кваліфікаційні вимоги
1.
Освіта
вища економічна освіта, не нижче молодшого бакалавра або бакалавра
 
2.
Досвід роботи
не потребує
3.
Володіння державною
мовою
вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
 
Вимога
 
Компоненти вимоги
1.
Командна робота та взаємодія
  • розуміння свого внеску у загальний результат відділу;
  • орієнтація на командний результат;
  • готовність працювати у команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;
  • відкритість в обміні інформацією
2.
Мотивація
  • здатність до чіткого бачення результатів діяльності;
  • розуміння ключових чинників, які спонукають до зайняття обраної посади      
3.
Досягнення результатів
  • вміння фокусувати зусилля на досягнення результату діяльності;
  • вміння запобігати та долати перешкоди
4.
Відповідальність
  • усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
  • усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;
  • здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватися і виконувати
 
Професійні знання
 
 
 
 
Вимога
Компоненти вимоги
 
1
Знання законодавства
Знання:
  •  Конституції України;
  • Закону України «Про державну службу» (із змінами);
  • Закону України «Про запобігання корупції» (із змінами)
2
Знання законодавства
у сфері
Знання:
  • Бюджетного кодексу України (із змінами);
  • Закону України «Про прокуратуру» (із змінами);
  • Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (із змінами);
  • Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі (із змінами);
  • Наказу Міністерства фінансів України від 31.12.2013 № 1203 «Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі» (із змінами);
  • Наказу Міністерства фінансів України від 17.06.2015 № 572 «Про затвердження типових форми для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації» (із змінами);
  • Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 «Порядок складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» (із змінами);
  • інші законодавчі акти, які регулюють нормативно-правове забезпечення бухгалтерського обліку в державному секторі
 
 
 

кількість переглядів: 64