Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування

 
13.03.2024

ПЕРЕЛІК ВАКАНТНИХ ПОСАД державної служби прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя на період дії воєнного стану з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану від 13 березня 2024 року

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
 
державної служби категорії «Б»  -
начальник відділу інформаційних технологій                                                              прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя
 
Загальні умови
Посадові обов’язки
  • здійснення загального керівництва діяльністю відділу, організація рішень нарад, планів роботи в межах компетенції відділу;
  • здійснення розгляду документів, що надходять до відділу, підписання, затвердження та візування у межах компетенції службової документації;
  • внесення пропозицій щодо планування роботи прокуратури, організація підготовки та виконання проектів наказів та інших організаційно-розпорядчих документів, які стосуються роботи відділу;
  • контроль за впровадженням та технічним забезпеченням СКС (структурованої кабельної системи), систем відеоспостереження, СКД (система контролю доступу), адміністрування веб-порталу прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя;
  • організація здійснення формування заявок на придбання комп’ютерів та оргтехніки, периферійного обладнання, пристроїв, які забезпечують їх роботу, а також запасних частин, комплектуючих і витратних матеріалів, складання планів технічного обслуговування та графіків оновлення комп’ютерних засобів у користувачів прокуратури;
  • контроль за забезпеченням роботи та адмініструванням системи IP-телефонії, безперебійної та ефективної експлуатації засобів зв’язку, їх роботи, своєчасним обслуговуванням і ремонтом, а також забезпечення роботи та адміністрування системи відео-конференцзв’язку в прокуратурі;
  • здійснення роботи з документами з обмеженим доступом, у тому числі такими, що містять державну таємницю;
  • виконання інших службових доручень керівництва прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя
Умови оплати праці
посадовий оклад, надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу», Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» та постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році»
Інформація про строковість призначення на посаду
Строково, на період дії воєнного стану в Україні з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану
 
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання
  • заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
  • резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);
  • особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  • копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання;
  • копія трудової книжки;
  • підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
  • заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади»;
  • письмова згода на проведення спеціальної перевірки за формою згідно з додатком 1 Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171;
  • державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
 
     Документи приймаються до 12 квітня 2024 року на електронну адресу: [email protected] або через скриньку в прокуратурі АРК та м. Севастополя за адресою: вул. Ділова, 24, м. Київ, 03150
 
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду
Цимбаленко Світлана Миколаївна
 
(044) 207-16-11
 
Кваліфікаційні вимоги
1.
Освіта
вища освіта не нижче ступеня магістра
2.
Досвід роботи
досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
3.
Володіння державною
мовою
вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
 
 
Вимога
 
Компоненти вимоги
 
1.
Управління організацією роботи
  • чітке бачення цілі;
  • ефективне управління ресурсами;
  • чітке планування реалізації;
  • ефективне формування та управління процесами
2.
Ефективність координації з іншими
- здатність налагоджувати зв’язки з іншими структурними підрозділами прокуратури, представниками інших державних органів, в тому числі з використанням цифрових технологій;
-  уміння конструктивного обміну інформацією, узгодження та упорядкування дій;
- здатність до об’єднання та систематизації спільних зусиль
3.
Комунікація та взаємодія
  • вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;
  • здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думки;
  • здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації.
4.
Цифрова грамотність
  • вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;
  • вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;
  • здатність працювати з документами в різних цифрових форматах;
  • зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів
5.
Делегування завдань
  • розуміння алгоритму та процесів, необхідних для виконання завдання, передачі функцій та повноважень;
  • уміння розподілити завдання між декількома працівниками та сформувати у них правильне розуміння кінцевої мети та очікуваного результату;
  •  здатність здійснювати супровід, моніторинг та контроль делегованих завдань, оцінювати ефективність їх виконання
 
Професійні знання
 
 
 
 
Вимога
Компоненти вимоги
1.
Знання законодавства
Знання:
  • Конституції України;
  • Закону України «Про державну службу»;
  • Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства.
2.
Знання законодавства у сфері
       Знання:
      - Закону України від 05.07.1994 № 80/94-ВР «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» (зі змінами);
- Закону України від 16.12.2020 №  1089-IX «Про електронні телекомунікації» (зі змінами);
- Закону України від  22.05.2003 №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (зі змінами);
- Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (зі змінами)
 
3
Практичні знання у сфері
Знання:
  • Знання особливостей роботи з документами в інформаційних системах електронного документообігу
 

кількість переглядів: 78