Загальні умови
|
Посадові обов’язки
|
- забезпечувати виконання вимог Інструкції з діловодства в органах прокуратури, Регламенту прокуратури Автономної Республіки Крим, наказів, вказівок та розпоряджень керівництва прокуратури автономії з питань діловодства;
- виконувати доручення і завдання керівництва прокуратури автономії;
- здійснювати належне ведення діловодства у секретаріаті прокуратури Автономної Республіки Крим;
- оформляти вихідні документи: перевіряти правильність складання документів, наявність додатків та передавати їх на відправлення;
- здійснювати реєстрацію та облік вхідної та вихідної кореспонденції у Єдиній системі статистики та аналізу роботи органів прокуратури України;
- вчасно передавати документи на розгляд і виконання до управлінь та відділів прокуратури автономії;
- стежити за строками виконання контрольних документів, заздалегідь інформувати керівника відділу про всі випадки затримання їх виконання;
- узагальнювати облік документообігу у прокуратурі автономії;
- складати спільно з керівниками структурних підрозділів зведену номенклатуру справ прокуратури автономії;
- здійснювати технічне забезпечення діяльності керівництва прокуратури автономії;
- приймати та передавати кореспонденцію факсимільним зв’язком, електронною поштою, друкувати службову документацію;
- виконувати інші завдання за дорученням керівництва прокуратури автономії
|
Умови оплати праці
|
посадовий оклад – 4800 грн., надбавки та доплати відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Безстроково
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява із повідомленням щодо незастосування заборон, визначених частинами третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» із наданням згоди на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей відповідно до зазначеного Закону;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
6) заповнена особова картка встановленого зразка;
7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів:
до 18.00 години 05 березня 2018 року
|
Місце, час та дата
проведення конкурсу
|
тестування:
13 березня 2018 року, 11.00
за адресою: прокуратура Автономної Республіки Крим, м. Київ, вул. Ділова, 24
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Усенко Юлія Анатоліївна,
тел. (044) 207-16-08
адреса для подання документів для участі в конкурсі особисто або надсилання поштою:
вул. Ділова, 24, м. Київ, 01011 (з поміткою на конверті «Для участі в конкурсі»)
|
Кваліфікаційні вимоги
|
|
1
|
Освіта
|
вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
|
2
|
Досвід роботи
|
не потребує
|
3
|
Володіння державною мовою
|
вільне володіння державною мовою
|
Професійна компетентність
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1
|
Якісне виконання поставлених завдань
|
- вміння працювати з інформацією
|
2
|
Командна робота та взаємодія
|
- вміння працювати в команді
|
3
|
Особистісні компетенції
|
- відповідальність, уважність до деталей
|
Професійні знання
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1
|
Знання законодавства
|
- Конституції України;
- Закону України «Про державну службу»;
- Закону України «Про запобігання корупції»
|
2
|
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)
|
- Закону України «Про державну службу»;
- Інструкції з діловодства в органах прокуратури України (затвердженої наказом Генеральної прокуратури України від 24.02.2016 №103);
- Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання (затвердженого наказом Міністерства юстиції України 11.11.2014 № 1886/5);
- Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах,
органах місцевого самоврядування, на підприємствах,
в установах і організаціях (затверджених
наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5)
|