Загальні умови
|
Посадові обов’язки
|
1. Виготовляти і редагувати тексти службових документів за підписом керівництва прокуратури Автономної Республіки Крим та тексти вітальних листівок за підписом прокурора Автономної Республіки Крим.
2. Здійснювати організаційно та консультативно-дорадчі функції (з питань граматики, стилістики, тощо) пов’язані із підготовкою службових документів.
3. Забезпечувати редагування текстів службових документів за підписом керівництва прокуратури Автономної Республіки Крим, у тому числі з грифом обмеження доступу «Для службового користування».
4. Приймати кореспонденцію, перевіряти правильність оформлення документів, зокрема наявність всіх необхідних реквізитів, і за необхідності, передавати до відділу організаційно-правового забезпечення, статистики та ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань для проставлення контролю.
5. Здійснювати реєстрацію та облік вхідної, вихідної та внутрішньої кореспонденції у Інформаційній системі «Система електронного документообігу органів прокуратури України» (далі ІС «СЕД»), проставляти відповідні штампи.
6. Вести відповідні книги обліку та формувати реєстри передачі документів, заводить і формувати наглядові провадження.
7. Здійснювати поштову відправку кореспонденції, тиражування документів тощо.
8. Вести облік та реєстрацію документів відповідно до «Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію».
9. Своєчасно передавати документи на розгляд і виконання до управлінь/відділів прокуратури Автономної Республіки Крим.
10. Узагальнювати облік документообігу в прокуратурі Автономної Республіки Крим.
11. Виконувати інші завдання та доручення начальника секретаріату та керівництва прокуратури АР Крим.
|
Умови оплати праці
|
посадовий оклад – 5110 грн., надбавки та доплати відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами)
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
безстроково
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява із повідомленням щодо незастосування заборон, визначених частинами третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» із наданням згоди на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей відповідно до зазначеного Закону;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
6) заповнена особова картка встановленого зразка;
7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК)
Строк подання документів:
до 18 год. 00 хв. 24 вересня 2019 року
|
Місце, час та дата початку проведення конкурсу
|
тестування:
адреса: прокуратура Автономної Республіки Крим,
м. Київ, вул. Ділова, 24
11 год. 00 хв. 27 вересня 2019 року
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Усенко Юлія Анатоліївна
тел. (044) 207-16-08
kadry11@ark.gp.gov.ua
адреса для подання документів для участі в конкурсі особисто або надсилання поштою:
вул. Ділова, 24, м. Київ, 03150 (з поміткою на конверті «Для участі в конкурсі»)
|
Кваліфікаційні вимоги
|
1
|
Освіта
|
вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Філологія» (українська мова та література)
|
2
|
Досвід роботи
|
не потребує
|
3
|
Володіння державною
мовою
|
вільне володіння державною мовою
|
4
|
Володіння іноземною мовою
|
не потребує
|
Вимоги до компетентності
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1
|
Уміння працювати з комп’ютером
|
уміння користуватися комп’ютерним обладнанням, програмним забезпеченням, у т.ч. автоматизованими електронними системами документообігу, офісною технікою
|
2
|
Необхідні ділові якості
|
- системність і самостійність в роботі;
- уважність до деталей;
- вміння визначати пріоритети;
- діалогове спілкування (письмове і усне);
- здатність концентруватись на деталях;
- креативність;
- ініціативність.
|
3
|
Необхідні особистісні якості
|
- дисциплінованість;
- комунікабельність;
- відповідальність;
- рішучість;
- тактовність.
|
Професійні знання
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1
|
Знання законодавства
|
- Конституції України;
- Закону України «Про державну службу»;
- Закону України «Про запобігання корупції»
|
2
|
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)
|
- Закону України «Про прокуратуру»;
- Закону України «Про звернення громадян;
- Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування
- Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України (затвердженої наказом ГПУ від 12.02.2019 № 27);
- Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання;
- Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах,
органах місцевого самоврядування, на підприємствах,
в установах і організаціях (затверджених
наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5)
|
3
|
Знання, пов’язані із редагуванням документів
|
Знання та вміння:
- щодо застосування офіційного ділового стилю в українській мові;
- щодо редагування документів юридичного спрямування;
- особливостей діловодства зі службовими документами, що містять інформацію з обмеженим доступом;
- роботи з документами методичного спрямування;
- щодо застосування діючих нормативних документів
|